15 Ekim 2015 Perşembe

İNDİRİM ALARMI!

 Evet biliyorum bir indirim yazısı yazacaktım iş yoğunumluğum nedeniyle yazamadım farkındayımmm. Ama beni affediceğinizi umuyorum. Zaten bana kıyamazsınız ki biliyorum :) ve bu yüzden hepinizi çook seviyorum:* 
  P.tesi günü ROSSMAN mağazasına ööyle bir gireyim dedim niyetim birşey almak değil gezmekti( gerçekten de gezmekti yalan söylemiyorum:D ) 
NOTE standında %50 indirim yapmışlar! Aydınlatıcı ihtiyacım vardı. Evet şimdi artık doyamadın aydınlatıcılara yeşiiimm!! Diyorsunuz. . Hooşş bana kalsa sürekli bunlardan alıp depolayasım var ama :D neysee.. Konumuz depolama değil! Madem indirim var tabiki de yararlanmam lazım dedim vee  bir terracota powder( aydınlatıcı) aldım.  The Balm'ın marry lou'suna benzer. Onun kadar beyaz alt tonlu değil ama bu daha sarı alt tonlu ve aydınlık açısından muadil diyebilirim.  Ben çok sevdim kiii performans açısından şahane bir ürün! Benim aldığım 02 numarası.  İndirimden mutlaka yararlanın derim!  
İndirimli fiyatı: 15₺ 

---İLETİŞİM:
-youtube channel: my makeup
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-mail: yesim.erin91@gmail.com
-snapchat: swan_jade


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder