18 Aralık 2015 Cuma

ESSENCE SUN CLUB BRONZİNG POWDER

Herkeslere günaaaydıınnn:)) bakayım..
Uyanamayanlarınız var hala aranızdaaaa!  O zaman yeni post'u bir okuyun da kendinize gelin uykunuz açılsın yahuu:)) daha fazla konuyu dağıtmadan, başka yerlere de saptırmadaaann.. Başlayalım:)... 

Bundan 3 hafta önce mavibahçeye gittik gezmeye tabi yine kendimi tutamadım ve gratis'e girdim. Amacım sadece bordo ruj almaktı ama uygun fiyatlı bir bronzer'da alayım dedimm ve
essence'nin bu bronzer'ını aldım. Tester'ı olmadığı için maalesef deneyemedim orda (eve gelene kadar) yapısı, çok aşırı bi tozutması yok görsel olarak dikkat çekici kabartmalı deniz kızı var. Hele ki kokusu..! Buram buram coconut kokuyor kiiii benimm gibi coconut delisiyseniz elinizde bulundurun derim:)) pigmentasyon yönünden değerlendirmem gerekirse eğer.. 2-3'cü sürüşünüzde bir kontur efekti yaratabiliyorsunuz. Eğer esmerseniz ve kontur yapmak istiyorsanız sakın bunu almayın çünkü bunu normal pudra olarak kullanabilirsiniz:) buğday tenli iseniz rahatlıkla kullanabilirsiniz. Pigmentasyonu daha yüksek bir ürün arıyorsanız eğer fırçama tek dokunuşla işi bitirsin diyorsanız bunu sevmeye bilirsiniz. Ama uygun fiyatlı olması işinizi görür. Gelelim ben beğendim mi?? Ehh işte diyebileceğim orta not verdiğim bir ürün. Uygun fiyatlı bir ürün iş görüyor mu? Tabiki de görüyor ama beklentiyi fazla yüksek tutmayın:*.  Alıp deneyenleriniz var mı ? Beğendiniz mi?  Aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok memnun olurum ayrıca beni diğer sosyal medya hesaplarımdan da takip edebilirsiniz. yeni post'lar da görüşmek üzere, hoşçakalın ..

Fiyat:11₺


İLETİŞİM:
-youtube channel: my makeup
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-mail: yesim.erin91@gmail.com
-snapchat: swan_jade


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder