1 Ağustos 2015 Cumartesi

GOSH BOMBASTIC MASCARA

Herkese iyi akşamlar :)  diye başlamıştım yazıma ama araya iş girince gece oldu maalesef :D bugün de bir akşam  pardon gece ! post'u yayınlayayım sizi de şaşırtayım istedim:) sıcaklarda ne yapalım tabiki de işimiz makyaj gücümüz makyaj olduğu için  bu konu üzerinde yine yeni yeniden biraz sohbet edelim istedim.
Yaklaşık 2-3 aydır makyajımı sade rimelimi çok bonkör kullanıyorum:) sanırım fazla fazla kullanıyorum. Son zamanlarda kim görse  kirpiklerin takmamı ? Diye soranlar oluyor. Bende rimelimi gün yüzüne çıkartıp sizlerle de paylaşmak istedim. Hem avantajlarını hemde dezavantajlarını konuşalım.. 
 Son zamanlarda kullandığım, takma kirpik etkisi veren rimelim
GOSH BOOMBASTİC VOLUME XXL MASCARA. 
Fırçanın yapısı: 
-Fırçanın kılları diken diken ve kirpikleri taraması sürmesi oldukça rahat ve tek 1 katta bile oldukça başarılı bir performans sergiliyor!  
Avantajları:
- Dolgunlaştırıyor, 
- Uzatıyor, 
- Kolay temizleniyor, 
-  Kesinlikle takma kirpik etkisi veriyor(kii benim kirpiklerim fazla zayıf seyrek olmasına rağmen) 
- Buram buram kokmuyor/parfüm içermiyor.
Dezavantajları:
- Kat kat uygularsanız kirpiklerinizde ağırlık yapabiliyor. 
- Tek tek ayrımı tamamen dikkatli sürüşünüze bağlı bazen ayrım yapmayabiliyor yoğun kıvamlı olduğu için, 
- Özellikle ilk kullanımda yoğun bir boya geliyor(fazla yoğun!) 
Bunların haricinde beni çok da rahatsız edecek bir şey olmadı ve görmedim.dikkatli kullandığım için.  Ben maskarayı gerçekten de çok ama çok sevdim. Alınıp denenebilecek bir ürün. Benim şuan favorilerim arasında(son 4 aydan beri:) gratis mağazasından temin edebilirsiniz. Yeni ürünlerle görüşmek üzere . İYİ GECELER!! 
Fiyat:26.90₺ 

---İLETİŞİM:
-youtube channel: mymakeupbag
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-mail: yesim.erin91@gmail.com




Good evening everyone :) I started writing that he entered the night but unfortunately work together : D sorry night at a dinner today! I 'm surprised you wanted to publish a post :) warm in what we do , of course, our business is still new little chat again on this subject because it wanted to let us make up our strength .
Is about 2-3 months I am using my makeup mascara simply too generous :)
I think I use more than that. Lately wear the eyelashes whoever g ? He is asking . Remove mascara with you, I wanted to share my face the day . Let's talk about the advantages and disadvantages of both ..
 I've used recently , my eyelashes mascara that effect


GOSHEN XXL MASCARA VOLUME Boombastic .
The structure of the brush :
-Fırç The hair and the eyelashes to continue scanning bumps quite comfortable and even showed off a very successful performance in only one floor!
Benefits:
- Dolgunlaştırıy is ,
- Aping ,
- Easily cleaned,
- Definitely false eyelashes giving effect (which is rare although my eyelashes too weak )- This is my place does not smell / does not contain perfume .
Disadvantages:
- If you apply layered eyelashes can make your weight .
- Careful driving sometimes depend entirely upon the individual distinction for being able to distinguish dense consistency ,
- Especially coming from a busy paint on first use ( more intense !)
Other than that not something that will bother me a lot and I did not.I liked it very much indeed mascara but many. Whether a product can be tested . My now among my favorites (I can find the store :) gratis since last 4 months. To meet with new products. Good night !!
Price: 26.90₺

--- CONTACT:
- youtube channel: mymakeupbag
- instagram: @swanjade
- twitter: @bayan_galaxy
- mail: yesim.erin91@gmail.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder