31 Ağustos 2015 Pazartesi

LOREAL ÜÇ ETKİLİ KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

Herkese yine yeniden merhabaaa !  Umarım çook iyisinizdir umarım şahane bir haftanın başlangıcını yapmışsınızdır :) (p.tesi sendromuna girmiş olanlar lütfen artık o sendromdan çıkınız:) )
Bu aralar sıklıkla makyaj yaptığım için cilt bakım ürünlerime her gün yenisini ekliyorum. Bu durum için sevinsem mi üzülsem mi bilemedim:/  eskiler bitiyo yeniler geliyooo! Vee bugün ki konuğum ise biten bir ürünüm olacak..
LOREAL ÜÇ ETKİLİ KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

Niyeyse bir türlü makyaj temizleme sularına alışamadım! Kullanım açısından bana göre değilmiş gerçektende!!  Ürünün arkasında "ovalamaya gerek kalmadan makyajı temizler" yazıyor ama benim gibi maskarayı çok sevenler 3-4 kat sürenler bu ürünü kullanmalarını asla tavsiye etmiyorum çünkü makyajın yarısı çıkıyor yarısı kalıyor ayrıca ovalamadan asla çıkmıyor! Makyajı temizliyor evet  yüzünüzdeki makyajı çıkarmak için 2-3 kez kullanamanız gerekiyor. Tek bir seferde makyajımı silsin atsın diyenler için maalesef ki önerebileceğim bir ürün değil! Neyse ki bitti diye çok seviniyorum :D  bir daha alır mıyım ? Çok yoğun maskarayı sevdiğim için kullandığım için ürünü benlik bulmadım yani hayır .. Ben yoğun makyaj yapmıyorum sevmiyorum hafif bir makyaj tam benlik diyenler için alınabilir bir ürün ama ben sevemedim tavsiye edebileceğim bir ürün değil .. 
Yine yeniden görüşmek dileğiyle diyorum ve takipçilerimi kocamaaan :** 
Öpüyorum :)) 💙💙💙💙
Fiyat: 16₺ 


---İLETİŞİM:
-youtube channel: mymakeupbag
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-snapchat: swan_jade



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder