4 Eylül 2015 Cuma

RİVAL DE LOOP JUMBO LİPSTİCK

Herkese selaaam. !  Şahane günümüz olsun.. Derkeeeen ben bir rahatsızlandım bir rahatsızlandım !  Yazılar havada kaldı bir türlü yazamadım :( neyse ki toparlandım :)) bomba gibi post'larıma tam gaz devam ! 


Yazın biteceğini hala kabul edemezken makyaj malzemelerime de bunu yansıttım :) gül kurusu rengi bir ruj arıyordum bir süre. Nereye baktıysam bir türlü aradığım tonu yakalayamadım. Taakiiii..! 
 yaz başından beri favorilerimin en zirvesine alıp koyduğum bir lipstick'le tanıştıracağım sizi.. Aradığım tonı bulup elimden de çantamdan da düşüremediğim güzeller güzelim RİVAL DE LOOP JUMBO LİPSTİCK. Rossman'ın klasik indirimlerinde yakalayıp aldığım nemlendiricili ruj. Tam bir gül kurusu ve o kadar güzel duruyor ki dudakta!  Yapısı yumuşak sevmediğim tarafı  paketleme işlemleri :( açarken uç kısmı kırıldı :( rossman buna bir çare düşünmeli diyorum! Amaa Mutlaka edinmeniz gereken bir ruj! :) 
Num:03 light rose
Yeni yazılarda görüşmek üzere şimdilik .. :*


---İLETİŞİM:
-youtube channel: mymakeupbag
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-snapchat: swan_jade 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder