18 Eylül 2015 Cuma

İPEK KİRPİK MACERAM

Hekese merhabaaa !  :) 
Bu geçen 2 hafta inanılmaz kötüydü moral motivasyonum kirpik yüzünden yerlerde olur mu ? Oturup ağlar mıyım ? Evet !!! İnstagram da dediğim gibi fazlada uzatmadan ipek kirpik maceramı deneyimlerimi bir an önce anlatmak istiyorum..! 
Makyaja olan ilgim son 1.5 yıldan beri beni aştığı için bende bu konuda kendimi geliştirmek istedim ve kursa yazıldım. 1 ay 2 haftadan beri kursa gidiyorum ve memnunum. Taaa kiiii ipek kirpik operasyonuna kadar !  Kursta yapacaklarımızı bize gösteriyorlar kendi üzerimizde ve yetkililerin üzerinde deniyoruz.  Neyse efenim oradaki bir arkadaş bana ipek kirpik takacağını söyledi bende tamam dedim ve takmaya başladı. Amatör olduğu için hatta faZlasıyla amatör olduğu için halim duman oldu !!
İpek kirpik takmak için fotoğrafta da gördüğünüz gibi gözünüzün aşağısındaki kirpikleri para bandına benzer bir bant ile yapıştırıyorlar kii yapıştırıcı kirpiklerinize yapışmasın. Evet buraya kadar herşey güzel. Kirpiklerim kaşlarıma kadar değsin türkan şoray gibi olayım derseniz :)) 12-11mm. Kirpikler takılıyor.. Benim bulunduğum okuldaki çalışanlar bu işi yapanlar,  kirpik takımını her bir kirpiği teker teker ayırıp kendi kirpiğinizi kıl'ı ortalayıp göz kararı kıl'ın üst kısmının biraz daha aşağısına yapıştırıyor. Her güzellik salonun da bu şekilde yapılmadığını kirpiklerinin aralarına veya üst kısımlarına yapıştırdığını söylüyorlar. Taktırmak isteyenler yinede gidip nasıl yaptıklarını sormanız lazım! Kirpikleri taktırdıktan sonra makyaj yapmayı unutun ! Kirpikler yağlı cilt temizleme ürünlerine hassaslar ve dökülüyorlar. Makyaj yaptığınız da çıkarmak istediğinizde de gözlerinizi temizlerken, kirpiklerde yapıştırıcı olduğu için inanılmaz rahatsız ediyo pamuklar yapışıyo kirpiklere! Benim tenim de cildim de özellikle tenim ve gözlerim fazla hassas olduğu için her iki gözüm maalesef bu kirpikleri fazla yapay buldu ve dayanamadım o gün çıkardım! Gözlerime resmen battı! Tabi hem amatör yapılışı hemde ağırlık yaptığı için.. İşin en kötü en rezil tarafına gelmek gerekirse.... 
Kirpiklerimin yarısı döküldü arkadaşlar! Baya kirpiklerim yok yani ! Sinirlerim bozuldu oturup ağladım! Oradakiler her ne kadar kirpiklerin zaten çıkacak diye ikna etmeye çalışsalar da bu hafta herkesin söylediğini kulaklarım duymadı bile moral boZukluğundan! Evet haklılar kirpiklerimin çıkacağını bende biliyorum cahil değilim ! Ama başına gelmedikten sonra bilemez insan diye de bir tabir varrr!!!! Neyse efendim bir kaç yakın arkadaşımla daha konuştum ve ipek kirpik mi birdaha asla ! Rezillik ötesi dediler onlarınki de benim kirpiklerim gibi teker teker dökülmüş yapay kirpik kullanıyorlarmış..  Taktırmak isteyenler yine de kendileri bilir ama benden ipek kirpik geçemedi...  Bunun yerine saatlik kullanmak için yapay kirpik alırım daha iyi ..! Bu arada bu işlem için yerine göre farklı fiyat veriyorlar. 100-200 arası yapılıyor. Umarım detaylı bir post olmuştur. Aklınıza takılan bir şey olursa aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz:) 

---İLETİŞİM:
-youtube channel: mymakeupbag
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-mail: yesim.erin91@gmail.com
-snapchat: swan_jade



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder