14 Eylül 2015 Pazartesi

MAC FİXED ON DRAMA LİPSTİCK MUADİL

Yine bir muadil yazısı yine beeennn :))

Kozmetik ürünlerinde ne kadar abartılı fiyat vermeyi gereksiz bulsam da kendime engel olamayıp maalesef bu hatayı yapıyorum! Çünkü, pahalı bir marka ile belirli bütçeli markanın ürünleri çoğu zaman maalesef istediğim performansı bana veremiyor(bir kaç marka hariç).  Bunu da deneye deneye anlayabiliyorum, görebiliyorum.  Pahalı markalara dupe olacak ürünleri araştırıp bulmaya çalışıyorum kii gereksiz para harcaması ne ben ne de siz yapın:)   E o zaman muadil yazımıza geçebiliriz ;) 
 MAC markasının ürünlerini gerçekten severek kullanıyorum bir çoğu gerçekten de çok kaliteli! Özellikle fondöten ve rujları benim için olmazsa olmazlarım arasında! Ama aramızda tabiki de 1 ruja 50-80₺ veremeyecek ya da vermek istemeyenler illaki vardır. Mantıklı bakıldığında haklılarda Aslında!  Bugün sizlere daha önce MAC mağazasından beğenerek aldığım bir rujdan bahsetmek istiyorum.


MAC FİXED ON DRAMA. Yapısı ne çok yumuşak ne çok sert. Tek bir sürümde rengini veriyor ve bu benim çok hoşuma gidiyor:) sür ve çık olanlardan. Rengi günlük kullanım için fazla koyu ama şu aralar gül kurusu ve bu tarz koyu renklere bayılıyorum elim sürekli bunlara gidiyor.   Watsons mağazasında REVLON standından WİNE NOT ruju aldım ve MAC le aralarında hiç bir fark olmadığını gördüm!  Nemlendirmesi tek bir seferde renk vermesi yani hiç ama hiç bir fark yok!  
Mac ruju 58₺ 
Revlon ruju ise 30₺ aldım.

  Watsons indirimini yakalarsanız 30 un altında bir fiyata bile alabilirsiniz. Bunun da muadili'ini bulmuş olduk hayırlı uğurlu olsun :))

* Daha fazla muadil yazıları görmek istiyorsanız lütfen aşağıya yorum bırakınız.*


---İLETİŞİM:
-youtube channel: mymakeupbag
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-snapchat: swan_jade




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder