14 Eylül 2015 Pazartesi

BENEFİT HOOLA MUADİL

Tap taze post ile güüünaaydın !  Ne zamandır yazıcam bir türlü fırsatım olmadı grip oldum hasta yattım derken bugüne kısmet oldu :))
Kozmetik ürünlerini malzemelerini hangimiz sevmeyiz ki dimi ?! Tabiki de hepimiiizz ! :D. Gel gelelim çok kaliteli ürünler niye bu kadar pahalı? Çok sevdiğimiz bir markanın ürününü alıp deniyemiyoruz? Derkeeennn .. Aklıma normal kozmetik bütçesini aşan alıp kullandığım ve muadil'ini ( birebir benzeri-ikizi-aynısı) bulduğum ürünleri yazayım da alamayanların da ne aklı ne de gönlü kalsın gidin alın dedim :)  işte o yazılardan birine daha hoşş geldiniiizzz! 
 Sephora mağazasını bilmeyen veya en azından duymayan yoktur. Pahalı markaların hatta çok çok pahalı markaların  bulunduğu kozmetik mağazası. İndirimleri yakaladığınızda kendi ürünlerini makûl bir fiyata da alabileceğiniz bir marka. Neyse efenim arada delilikler yapıp amaan kıyacam alacam ! Dediğim bir günde

BENEFİT HOOLA BRONZER'ını aldım. Gayet memnunum.. Kontur uygulamasında özellikle işime yarayan, beyaz tenli olduğum için yüzüme sıcaklık katan o ölü yüzümü kapatan ayıla bayıla kullandığım bir ürün! yaklaşık 1 ay önce Watson mağazasından NYC standından NYC SUNNY BRONZER' ı aldım ve aa! Bir baktım kii bu baya muadil'i! O kadar sevindim ki :) anlatılmaz o an yaşanır.. 

Benefit hoola'yı 99₺ aldım, Nyc sunny bronzer'ı 8.99₺ aldım :)  aklı kalıp da alamayanlar hiç üzülmeden en yakın watsons mağazasına bir uğrayın derim:*

#Benefit HOOLA'ya BURADAN bakabilirsiniz. 



---İLETİŞİM:
-youtube channel: mymakeupbag
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-snapchat: swan_jade



2 yorum: