3 Kasım 2016 Perşembe

KÖFTECİ YUSUF

Herkese günaaydınnn! Yine her zaman ki gibi uzun bir aranın ardından bambaşka bir post'la karşınızdayım:)  bambaşka dedim çünkü öyle. Hep makyaj konuşacak değiliz birazda güncel şeylerden bahsedelim.. izmire gelenler ve izmirde olanlar için aylık bi kaç mekan eklemek ve yolunuz düşerse veya hafta sonu-hafta içi bi yer arıyorsanız buralara da gitmenizi önerebileceğim yerler yazmak istedim..  

bunlardan ilki tabi ki KÖFTECİ YUSUF! Hangi güzelliğinden bahsetsem bilemiyorum. İlk olarak çalışanların ilgi alakasından biraz bahsedeyim..
kapıda gördüğünüz gibi 2 bayan müşterilere yol göstermekle ve ağırlamakla ilgililer. Çok tatlı ve güleryüzlüler.  Oturduktan bi kaç saniye içinde garsonlar hemen yanınızda bitip ne içer ne yersiniz diye soruyor. Benden size tavsiye orada ya sucuk ya köfte yiyin ve mümkünse 1.5 porsiyon söylemeyin:))
o kadar lezzetli ve o kadar doyurucu kii! Ben ilk gittiğimde 1.5 porsiyonu yiyemedim:)) sucukları ve köfteleri ENFES!!!
Mezeleri de oldukça lezzetli.. aahh unutmadan kesinlik baharatlı patates kızartmasını da söylemeyi unutmayın.. yemeğiniz bittikten sonr birde üstüne tatlı..
mmmm..! Birde sıcacık çay ve güzelim balkon manzarası... ben gaziemirdeki mekana gittim ve hem güler yüzlü personelini hemde yemeklerinde hijyeni ve lezzetine bayıldım! 
İçeride kendi mezeleri kasapları
sosları satılıyor oradan da alabilme imkanınız var ve fiyatları da çok uygun.. Ahh unutmadan son olarak.. içli köftelerinden mutlaka tadın!
Sevgiler.. 


-İLETİŞİM:
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-marka iş birlikleri için:swanoffic@outlook.com
-snapchat: swan_jade

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder