5 Ekim 2016 Çarşamba

Makyaj düzenim

Herkese hellööyynn:)!  Düğün koşturması,balayı,ev yerleşmesi derken anca fırsat bulup "artık bu post'u yayınlayacağım!" Dedim. Neyse efenim malum yeni ev yeni düzen olduğu için kozmetiklerimi yani göz bebeklerimi isteğime göre düzenleyip koyamadım.   







Sizden ricam varsa önerileriniz bekliyorum makyaj masamı düzenimi birlikte oluşturalım.  Çok karmaşık düzenim oldu bu da benim gözümü yoruyor ve en önemlisi herşeyim elimin altında olsa da bazen karıştırabiliyorum:(  önerilerinizi ister buradan ister mail veya isterseniz de instagramdaki fotoğrafımın altına veyaaaa dm atabilirsiniz.. sevgiler:* 



-İLETİŞİM:
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-marka iş birlikleri için:swanoffic@outlook.com
-snapchat: swan_jade

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder