5 Eylül 2016 Pazartesi

Yeni Ürün Alarmı

İnanılmaz bir koşturmanın içerisinde kaç günden beri bir post yazamadım:( en nihayetin de tamamlayıp yayınlayabiliyorum:). 
Eylül ayına girdik umarım güzelliklerle kış'a adım atarız artık!  Neyse efendim konumuz aşağıda görmüş olduğunuz muhteşem paletlerimmm:)



Farların bir kısmı daha kremsi simli yapıya sahip bir kısmı ise mat.
Matların performansı simli kremsi olan farlardan daha iyi. Simli farlar kesinlikle fırçayla uygulandığında istediğiniz performansı size vermiyor, yani ellerinizle uygulamanızı tavsiye ederim ben o şekilde pigmentini verebildiğini gördüm..   paletlerin rengine zaten bittim

gayet işlevli hem günlük makyajınızda hemde gece makyajınızda kullanabilceğiniz işinizi görebilecek kapsamlı bir palet.
 Bu paletleri tanesini 20₺ den izmir fuar'ından bi sergiden satın aldım. Tabi çingenliğimi kullanarak 35₺ verdim:)))İzmirlilere duyurulur fuar bitmeden koşunuzz:* 




-İLETİŞİM:
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-marka iş birlikleri için:swanoffic@outlook.com
-snapchat: swan_jade





3 yorum:

  1. Bitanem çok beğendim ya hele o yüzük parmağında gösterdiğin mor far rengine vuruldum bittim <3 <3

    Bloğuma bekliyorum seni :* www.lovviez.blogspot.com.tr

    instagram & Snapchat : j.mnsn (şimdi hatırlamışsındır ) :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,blogunuzu takibe aldım ben de bekliyorum :) dortmevsimmakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Palete vurulduummm:)) Çokta uygun fiyataymış bu arada abla ben ireemm:) :Makyajdergim

    YanıtlaSil