27 Ağustos 2016 Cumartesi

Flormar kamuflaj paleti

Hellooo ballar nasılsınız??  İndirimden yararlandık peki bugün neler aldık?! Temalı post'uma hoş geldiniz:) 
 Snapchat'ten bilenler ama burdan bilmeyenleriniz için yazıyorum, gelin makyajı özel gün vs. Makyajları yapıyorum(müşterilerime) bunun için çoğu kozmetik ürünlerini ve çeşitlerini elimde bulundurmak zorundayım! Makyajda en önemli şey bencee ciltteki kusurları eşitlemek.. Bakın örtmek kapatmaktan bahsetmiyorum! Bunun için çoğu markanın kamuflaj paletleri mevcut. Ben tercihimi bu yönde sonsuz olarak FLORMAR'dan yana yapacağım sanırım :) palet inanılmaz işlevli inanılmaz iş görüyo inanılmaz performansı yüksek bir ürün. Öncelikle renklerinden bahsedelim; 

-yeşil; sivilce ve kızarıklıkları
-lila; sarı solgun bölgeleri
-pembe;koyu halkaları
-bej; kapatıcı
-beyaz; aydınlatıcı görevini üstleniyor. 
Yapısına  kısaca değinmek gerekirse, yumuşacık bir yapıya sahip uygulaması çok kolay ve basit! Fırçayla uygulanmasını   Pek sevmedim açıkcası çok profesyonel bir uygulama olmuyo. Ben parmaklarınızla uygulamanızı tercih ederim kii bende öyle yapıyorum çünkü parmaklarınızın ısısıyla daha homojen bir görüntüye ulaşmış oluyorsunuz. Şunu unutmayalım kiii bunu bir kapatıcı palet olarak değil eşitleyici olarak görün öyle de kullanın. Mesela yeşil rengi sivilce veya kırmızılık olan bölgeye uygulayıp üstüne kapatıcı uygulamadan dışarı çıkmayın :) dezavantajlarına gelmek gerekirse rengi arttıra arttıra gitmenizi öneririm zira kapatıcınızı uyguladığınızda rengi daha da koyulaşabilir veya alttaki rengi kapatamaya bilirsiniz! O yüzden kontrollü bir şekilde uygulamanızı öneririm. 
Sevgiler:* 
 
İndirimli fiyatı;9.90₺ (indirimsiz fiyatı konusunda bilgim yok.)


-İLETİŞİM:
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-marka iş birlikleri için:swanoffic@outlook.com
-snapchat: swan_jade


2 yorum:

  1. Bu paleti çok kişi tavsiye etti.. Gayet de güzel görünüyor.. Ben aklıma estikçe kullanıyorum bu tarz bir kapatıcı paleti..

    Paylaşım için teşekkürler beybi <3

    YanıtlaSil
  2. Bu paleti çok seviyorum her rengini kullanıyorum indirime girsin hemen yedeklicem ellerine sağlık balım ♥

    YanıtlaSil