21 Ağustos 2016 Pazar

Aprilla tırnak ve ayak bakım cihazı

Herkese merhabaa! Bugün ÖZ BAKIM post'u hazırlıyayım istedim..  Öz bakım(kişisel bakım) el,ayak,vücut vs vs. Nasıl ki yemek yemeyi uyumayı bir ihtiyaç olarak görüp yerine getiriyorsak Kişisel bakımımıza özen göstermeyi lütfen unutmayalım!  
Kuaförlerde vakit harcayamam, o kadar zamanım yok veya bu kadar param yok derseniz kuaför hizmetini artık ayağınıza  getiren birsürü ürün var. Size bunlardan bahsedeceğim hem pratik hem işlevsel..  


2 gün önce A101'de kampanya gördüm. Tırnak törpü cihazı ve ayak törpü cihazı. Gidip alayım kullanayım bakayım işlevi diğer üst düzey cihazlar gibi iş görür mü yoksa görmez mi diye onaylayıp test etmek istedim..  Her 2 ürün de 2 adet AA pille çalışıyor. İlk olarak tırnak törpü cihazından başlayayım. 

İçerisinde toplam da 6 adet ekipmanı bulunuyor. 
1 adet törpüsü 
2 adet buffer
2 adet parlatma başlığı
1 adet tırnak kesme başlığı
İhtiyaçlarınıza göre kullabileceğiniz tüm ekipmanları mevcut. Özellikle şunu söylemek istiyorum ki buffer'ı ve parlatma başlığı inanılmaz güzel! Tırnak yüzeyimde herhangi bir pütürlenme bırakmadı ve parlatma işlemini yaptıktan sonra gözlerime inanamadım! Hiç bir şekilde ojeye gerek kalmadan gözle görülür biçimde öyle bir parlattı ki! İnanamadım! Sırf onun için bile alabilirdim açıkcasını söylemek gerekirse inanılmaz beğendim! 



Bir diğeri ise ayak törpüsü. Kutusunun içerisinden toplam 3 ekipmanı çıkıyor. 
2 adet ayak törpüsü(taşı)
1 adet temizleme fırçası
 Ayaklarınızı suda beklettikten sonra veya duştan çıktıktan sonra rahatlıkla topuklarınızı törpüleyebileceğiniz kullanımı rahat basit bir cihaz. Cihazın üzerinde su geçirmez yazıyor ama ben duşta yapmaya cesaret edemedim açıkcası size de tavsiye etmem.. ! Sonuçta kul yapımı olduğunu unutmayalım;) 
Şimdi ürünlerin her ikisini de değerlendirmek gerekirse tabiki de marka olmuş cihazlar kadar profesyonel değil ama kesinlikle iş göreceğinin garantisini verebilirim. Ben gerçekten de çok memnun kaldım ve baayıldım! Fiyatının cazipliğini düşünürsek bu fiyata 2 cihazı bir arada almak hem bütçeye çok uygun geliyor hemde sizi gereksiz kuaför köşelerinde sıra beklemekten ve maddi bütçenizi 2-3 haftada 1 para vermeden kurtarıyor!  Kampanya hala devam ediyor en yakın A101'lere uğrayıp bakmanızı tavsiye ederim. 
Sevgiler:* 



-İLETİŞİM:
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-marka iş birlikleri için:swanoffic@outlook.com
-snapchat: swan_jade


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder