10 Ağustos 2016 Çarşamba

Flormar make-up fıx sprey

Özene bözene yaptığımız emek sarf ettiğimiz makyajımız gün boyu hep öyle dursa keşke.... Dediğimiz anda hayatımıza "FIX SPREY(MAKYAJ SABİTLEYİCİ)" ler çıktı. Çoğu markanın fix spreylerini hemen hemen görebilirsiniz. Ben sizler için bugün Flormar'ın fix sprey'ini inceleyeceğim.
 

 Dışardan baktığımda üzerinde fix sprey yazmasa "aaa yeni saç spreyi!" Derim:) insanda öyle bir izlenim yaratıyor kiiii aslında sıktığınızda da o saç spreyi hissi bence veriyor. Ambalajı daha güzel olabilirdi diye düşünüyorum. İçerik konusuna da hemen değinmem gerekirse arkasında ilk başta yazdıkları gibi alkol bulunuyor.
 Yani bunun içerisinde "alkol hepsinden bir tık daha fazla canım!" Mesajını veriyor. O kadar kozmetik ürünü kullanıyoruz illa ki içerikleri çok temiz diyemem ama sonuç itibariyle bunu da görünce kafamda deli sorular?? Oluşmaya başlamadı değil. Kullanımı ise arkasında mevcut. X ve T biçimlerinde kullanmanız sabitlenmesi ve eşit olarak dağıtımı için daha uygun olacaktır.  Sabitlemesine gelinceee..  Makyajı yüzde tutma sabitlenme konusunda başarılı buldum. Sabah yap fix'le akşama kadar seninle! Diyebilirim :)  (güzel slogan!)  ama o saç spreyi tarzı yüzüme sıkınca bi ürüne karşı ön yargı oluşturuyor. Pekiii son soruya gelirsek eğeer.. Ürün ne kadar zaman da bitiyor?  Ürünün bereketi kesinlikle yok! Hele ki indirimsiz alırsanız hergün makyaj yapan biriyseniz tabiri yerindeyse "evlat acısı gibi koyar!  Bir daha alacağımı hiç zannettmiyorum çabuk bitiyor:( 
Ama performansı açısından ürünü ele aldığımız için tabi ki kullanılır..
Şu anda indirim de isterseniz Buradan! İnceleyebilir veya satın alabilirsiniz ;) 
    Sevgiler:* 

İndirimsiz fiyatı:20₺
İndirimli fiyatı:9,90₺ 



-İLETİŞİM:
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-marka iş birlikleri için:swanoffic@outlook.com
-snapchat: swan_jade

1 yorum:

  1. Hemen hemen her gün makyaj yapıtğım için, kız kardeşim bana bu ürünü hediye etmişti.. İlk o şekilde tanıştım.. Senin gibi bana da saç spreyi hatta deodorant algısı oluşturuyor :D Bu ürünü yüzüme sıkmayı sevmiyorum.. Nadiren kullanıyorum.. Eğer ki kullanırsam da, fondöten fırçama sıkıyorum.. Başarılı bir ürün ama keşke bu formda olmasaymış..

    YanıtlaSil