24 Ağustos 2016 Çarşamba

Erkeklerde kişisel bakım nasıl olmalıdır?

Herkeslere günaaaydııınnnn!  Bugün bir değişiklik yapalım ve bugün ki post'um erkek takipçilerime özel olsun :) 
(Gelinin ablasından 1 bilezik gibi oldu sanki neyse:D ) artık fıstık takipçilerim bugünün ilk post'u için kusura bakmayın:) :* 

Konumuz kişisel bakım efendim.. Kişisel bakımımıza yani yeme, içme,öz bakım(saç tarama,tırnak kesme,diş fırçalama vsvs.) çok önemli biliyorsunuz.. Kendine bakan erkek her zaman için özellikle bizz bayanlar için 1 adım daha önde oluyor! Pis kokan,kendine özen göstermeyen kişilerden açıkca söylemek gerekirse çok da haz aldığımız söylenemez. Dün yine metroya bindiğimde yanıma oturan hemen hemen benim yaşlarımda bi genç o kadar alımlı ve bi o kadarda pisti ki o güzelliğini kişisel bakımına özen göstermeyip resmen kapatmış! İnanılmaz ter kokusu beni varacağım yere kadar ÖLDÜRDÜ diyebilirim...!  



 Ne yapmanız gerekiyor?
-öncelikle üstünüze başınıza özen gösterin.. Ben ne kilolular gördüm ki içeri girdiği anda temiz giyimiyle kokusuyla dikkat çeken oturduğumuz yerde bayanların ilgi odağı olan! Yani şöyle ki ister 50 kilo olun isterseniz 100 kilo olun ama lütfen paspal giyinmeyin her zaman özenle güne başlayın ki hem motiveniz yükselsin hemde dikkat çekici 1 birey olun.. Yani 1 kıyafeti 3 gün giymeyin! Kıyafetiniz yoksa yeteri kadar akşam eve geldiğinizde kıyafetlerinizi yıkayın sabaha tertemiz güne 'Merhaba!' Diyebilin! 





Kişisel bakım için Ne yapmanız gerekiyor?
-Cildinizi su ile yıkamanız size çok da artı bir puan maalesef kazandırmıyor! Nasıl ki her tuvaletten çıktığımızda ellerimizi sabunla yıkıyorsak sabah uyandığınızda cildinizi mutlaka yüz yıkama jeliyle yıkamanız gerekiyor. Ne kadar üst başa baksanız da muhattap olunacak incelenecek 2 ci yer de yüzünüz.. Dikkat'e uymazsanız Aksi halde hem cildinizin yağlanmasına hemde pis kokmasına sebep oluyorsunuz.. Yüz yıkama jelleri aman aman bir pahalılığı da yok 6₺'den başlıyor ben istemem almam derseniz de doğal aktardan sabunlar alabilirsiniz.. Benden demesi! 



Nefesler kokmasın! 
-inci gibi dişlerle gülümsemek bir bayan olarak bizim de hayalimiz tabi ki:)! Bunun için mümkünse hem iş yerinizde çekmecenizde veya dolabınızda mutlaka diş fırçası ile diş macunu bulundurun. 12.30 da öğle yemeğine çıkıyorsunuz ve 13.00 da işe dönüyorsunuz. Saat 6 da işten çıkıyorsunuz desek kiii kimileri için bu süre akşam 10 bile olabiliyor.. Onca saat dişlerinizi fırçalamıyor olmanız hem diş sağlığınız için çok büyük bir kayıp hemde sizin için! Yanınızda mutlaka mint veya keskin naneli şekerler bulundurun yemek yedikten sonra nefesinizi tazeler. Eczanelerde artık ağız içi spreyler satılıyor hemde çok uygun fiyata! Ağız içerisindeki bakterilere hergün yenisini ekleyip ahenkle dans ettirirsiniz. Demedi demeyin!  Ve kötü nefes her zaman sizin için 1 adım ileri değil 3 adım geri götürür.. 



Ter kokusu kabusunuz olmasın! 
-işte tam da bu! Bu sadece sizin değil bizim de kabusumuz beyler:/  1 torba veya  çantanızın içine; 
1 atlet
1 boxer veya külot
1 tshirt mutlaka bulundurun. Bunu yaz kış demeden alışkanlık haline getirin! Bu sıcakları düşünürsek koskoca 1 gün içerisinde sabahtan akşama kadar içinizdeki o sırılsıklam atletle dolaşmanız "ben kokarcanın görevini devralıyorum" demek olur sizin için! (Dost acı söyler kusura bakmayın.) 
En azından yanınızda mutlaka tshirt bulundurmasanız da atlet bulundurun çünkü üzerinizde kuruduğu zaman gerçekten de inanılmaz berbat bir kokusu oluyor. Girdiğiniz cafe'de veya iş yerinizin tuvaletinde rahatlıkla değiştirip o kötü kokudan kurtulabilirsiniz. Koltuk altlarınıza mutlaka ama  mutlaka roll-on kullanmayı unutmayın! Metroda, dolmuşta veya otobüste tutunmak için kollarınızı kaldırdığınızdaki kokuyu parfüm niyetine size koklatsak 1 kere bilemiyorum ne tepki verirdiniz bide etrafınızı düşünün..! Yok ben roll-on kullanamıyorum derseniz de gül suyunu 1 pamuğa döküp koltuk altlarınızı silerseniz koku yok olacaktır. 
 İç çamaşırınızı boxer veya külot hergün işten geldiğinizde mutlaka değiştirin yenilenin. Tuvaletinizi yaptıktan sonra cinsel organınızı sürekli kapalı tutuyorsunuz nemli bir ortam oluşturup birde çamaşırınızı 3-4 gün değiştirmediğinizi düşünürsek yine tahammül edilemez o koku bu sefer giydiğiniz kıyafetlere siniyor!  
Kısacası yazıyı derleyip toparlamak gerekirsek bakımlı olmak sadece üst baş el ayak algılaması değildir.. Görünüş bir bakıma,  en önemlisi bunları kendi SAĞLIĞINIZ için yapın. Çoğu erkek iltahaplı hastalığa veya mantara yakalanıyor. Niye? Çünkü güzellik bakımlı olmak anlayışını yanlış anladığı için.. 
Sizin de bana şu konuda da bir yazı yazarsan seviniriz dediğiniz veya istediğiniz herhangi bir ürün varsa araştırıp incelememi istediğiniz aşağıya yazacağım iletişim bilgilerinden bana ulaşabilirsiniz.. 
Sevgiler :* 



-İLETİŞİM:
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-marka iş birlikleri için:swanoffic@outlook.com
-snapchat: swan_jade


2 yorum:

  1. bence çok hoş olmuş. Erkeklerinde bakıma ihtiyacı varr:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, çok güzel bir yazı olmuş..Blogunu takibe alıyorum ben de beklerim canim :)

    YanıtlaSil