5 Ağustos 2016 Cuma

XP MATTE LİP STİCK

Haftanın son gününden herkese merhabaa! Bugün sizlere aldığım XP markasının matte lip stick'in yakından incelemesini yapacağım. Şunu belirteyim 169202729. Kez söyleyişim :) markanın ürünleri, fiyat performansı açısından inanılmaz mükemmel! Gerek rujları gerek highlighter'ı gerek bronzer'ı olsun çok çok güzel! Elimdeki rujların incelenmesi istendi bende sizin için yapısını ve dudakta duruşunu göstereyim dedim.  

Yapısından kısaca bahsetmem gerekirse mat bir yapıya sahip.fazla soğuk tonlu yani ölü dudak sınıfına girebilecek bir ürün. Matlığı Sürüldüğünde ise kuruluk oluşturuyor ama benim gibi mat delisi iseniz buna bayılacağınıZdan eminim!
Malum bu aralar deli sıcaklarla boğuştuğumuz için fark ettim ki ruj birazcık kendini salmış yani sürümü kolaylaşmış olsun bu daha da işime gelmedi değil;)  bendeki 03 numarası. 

Kalıcılığı ise gün içerisinde tazeliyebileceğiniz  durumda. Benim elimden düşmez oldu ve favorilerim'e girdi bile;) peki sizin kullandığınız ve tavsiye edebileceğiniz ürünler var mı? Aşağıya veya instagramdaki xp markasının ürün fotoğraflarının altına yorum bırakabilirsiniz.
 Sevgiler :* 

Fiyat:5₺ 



-İLETİŞİM:
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-marka iş birlikleri için:swanoffic@outlook.com
-snapchat: swan_jade

2 yorum:

  1. Ben bu markayı ilk keşfettiğimde bir far paleti almıştım.. İnanılmaz başarılı, çok memnunum ^^

    Rujları da son zamanlarda evet 239592837520394 kez konuşuluyor :D Ben de mat seviyorum, deneyeceğim bir ara mutlaka <3

    Ayrıca sendeki renk çok hoşmuş sana da çok yakışmış bitanem <3

    YanıtlaSil
  2. Rengine bayıldım

    YanıtlaSil