17 Ağustos 2016 Çarşamba

UYGUN FİYATLI AYDINLATICILAR(GÖZ FARI)

Hellööööööööö!!!  Makyajımızın yıldızı hatta superstar'ı aydınlatıcılar bencee! Aydınlatıcıların malum fiyatları belli.. Piyasadaki markaların göz farları süper ötesi aydınlatıcı olarak iş gördüğünü biliyor muydunuz??? Piyasadaki aydınlatıcıları alamıyorum bütçemi biraz aşıyor acaba verdiğim paraya değer mi? Bu kadar para harcayıp alacağım ama sonra sıkılıp kullanmazsam ne olcak? Diyenler için Daha uygun ve bütçemizi sarsmayacak aydınlatıcıları yani göz farlarını sizin için derleyip toparladım e hadi o zaman bakalım bakalım..    







İlki ROSSMAN'dan satın aldığım Essence kozmetiğin göz farı. Benim ilk göz bebeğim diyebilirim:) çok acil bir düğüne yetişmem lazımdı  apar topar evden çıktığım için aydınlatıcı sürmeyi unuttum bende en yakın rossman'a girdim ve elime gelişi güzel idare edebilecek bir ürün aldım amaç aydınlatıcı görevini görsün istedim. Birde baktım ki bundan baya baya aydınlatıcı oluyor!  Aldığım ilk zamanlarda yaklaşık 1 ay boyunca elimden düşürememiştim. İçerisinde kesinlikle sim barındırmıyor ve ciltte ıslak bitişli gibi duruyor. Yumuşacık kremsi  bir yapıya sahip. Strobing akımına en en uygun bir gözfarı! Aaahh tabi aydınlatıcı'da:) fiyatı yanlış hatırlamıyorsam ya 4₺ ya da 5₺ di.












İkinci göstericeğim ürün yine ROSSMAN'dan temin ettiğim ve yine Essence kozmetiğin ürünü olan 3D göz farı. Sağ taraftaki değil ama sol taraftaki tam bir aydınlatıcı. İçerisinde ufak simler bulunuyor ama Cilde uygulandığında bariz patlayan "BEN BURDAYIM BURDA SİM'im" diyen bir görüntüsü olmuyor! Yapısı ilk gösterdiğime nazaran daha bir kalın sürümü de o şekilde. Kremsi bir doku beklemeyin yani:)  fiyatı yanlış hatırlamıyorsam ya 4₺ ya da 5₺ di. 





Göstereceğim üçüncü ürün ise bijuteri'den satın aldığım RAPSODİ markasına ait göz farı. Bu aralar sıklıkla kullanıyorum bıraksalar sabahtan akşama kadar boydan boya kullanırım yüzüme heralde:)! İnanılmaz güzel inanılmaz muhteşem yumuşacık bir yapıya sahip, inanılmaz ve inanılmaaZ bir albenisi aydınlığı var! Ben böyle inanılmaz inanılmaz diye devam ederim sabahtan akşama kadar :)) fazla uzatmadan bu ara tek kullandığım aydınlatıcı yani göz farı diyeyim konuyu kapatalım:) fiyatı ise 3₺ 





Dördüncü ise koyup koymama arasında çok kararsız kaldığım MAXFACTOR'ün göz farı. Evet uygun fiyatlı demiştik ama aydınlatma görevini çok çok iyi gördüğü için koymak istedim. Tabi tercih sizin bunu atlayabilirsiniz ama yine de bilgi olsun diye  koyuyorum. Yapısı kalın ama aydınlatması ise simli gibi durmuyor. Fiyatı ise indirim zamanında çok iyi bir fiyata almıştım ama inanın hatırlamıyorum:( indirim zamanlarında bi bakıp göz gezdirebilirsiniz. 

Sizin uygun fiyatlı benim gibi çok işlevli değerlendirdiğiniz ürünleriniz var mı? Aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz veya instagramdaki fotoğrafın altına yazabilirsiniz. Sevgiler :* 





-İLETİŞİM:
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-marka iş birlikleri için:swanoffic@outlook.com
-snapchat: swan_jade


1 yorum:

  1. Essence gayet başarılıymış gördüğüm kadarıyla.. Hem de o fiyata öyle bir güzellik <3

    YanıtlaSil