27 Aralık 2014 Cumartesi

Yaşasın yılbaşı haftası !!

Yine indirimli haftalardan yararlanıyoruz :))  ROSSMAN'ın yılbaşına özel başlattığı %50 kampasından aldığım  DIADERMINE -STRIPS PURIFIANTS'ı denedim ve inanılmaz güzel sonuçlar aldım..! Burun,çene ve alın bölgesindeki siyah nokataları ve kirleri temizlediğini vaad eden bir ürün kiii kesinlikle de öyle vaad ettiği kadar var inanılmaz başarılı! Ben bu kadar güzel sonuç alacağımı düşünmemiştim açıkcası ama beni utandıran ürünler arasına girdi:)) ben burun bölgesinde kullandım.  Siyah noktaları nasıl temizlediğini aşağıda ki resimde  görebilirsiniz..  
İşteeee sonuççç !!! => = > 

Gördüğünüz gibi siyah noktadan ve yağlardan eser kalmadı. Benim gibi siyah noktalarından özellikle burun bölgesindeki siyah noktalarından rahatsız olanların kesinlikle kullanabileceği bir ürün.. Haftada 2 kez kullanabileceğiniz yazıyor ama eğer 2 kez kullanmak istiyorum derseniz bence 2 paket almalısınız çünkü içerisinde 6 adet var yani yetmeyebilir:)) ben haftada 1 kez kullanım için uygun gördüm. Ziraaaa şu aralar cildimi dinlendiriyorum ve makyaj yapmıyorum. O yüzden kendim için haftada 1 defa uygulamam ideal diye düşündüm .. Bence % 50 günlerini kaçırmayın .. :** 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder