13 Aralık 2014 Cumartesi

Yeni bir ürün!

Merhaba kızlaaarr :)) aldığım ürünleri deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım.  1 hafta önce sheida jel eyeliner aldım ve aldığım günden beri kullanıyorum.. Açıkcası çok memnun kaldım. Önce göz kalemiyle başlayıp daha sonra profesyonelleşmeye doğru yol aldım. Daha kaliteli ve uzun süre dayanabilen bi ürün istiyordum bu konu da kesinlikle imdadıma yetişti! Açıkcası jel'i almamak konusunda çok direndim çünkü daha önce böyle bir deneyimim olmamıştı. Acaba kullanabilir miyim ? Diye soru işaretleri oluşuyodu kafam da ama dediğim gibi aynı zaman da profesyonel bir ürün istiyordum kesinlikle beklediğimden daha harika sonuçlar elde ettim vede harika bakışlarr ;)) denenebilecek bir ürün.. Ben çok memnun kaldım kullanımı kalemden flormarın keçeliye benzer kalemlerinden bile daha güzel bence ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder