7 Nisan 2015 Salı

PAYLAŞMAMANIZ GEREKEN MAKYAJ MALZEMELERİ

Merhaba güzellikleerr :)) 

Konumuzzz; Paylaşmamanız gereken makyaj malzemeleri.. 
Bu konuyu üzerinde durmak ve detaylı  bir araştırma yapmak bayanlar tuvaletinde aklıma geldi :) tabii başka nerde olabilir ki ! Dikkat ediyorum da bayan arkadaşlar makyaj malzemelerini(ruj,maskara allık vs) rahatlıkla paylaşabiliyorlar. Açıkcasını söylemek gerekirse hiç bi zaman bu rahatlıkta olamadım. Neden mi ? Ne için mi ? Hemen aşağıda --------

 Bu konu üzerinde hem bilgilenelim hemde detaylı bir konuşalım istedim .. Bugün sizlere arkadaşlarınızla, kardeşinizle veya annenizle paylaşmamanız gereken makyaj malzemelerinden bahsedicem.. Sözü fazla uzatmadan konuya gelelim istiyorum:) .. 




Paylaşmamanız gerek malzemelerin ilk başında; 
-her türlü göz malzemesi(far,eyeliner,baz,dinliner,maskara vs.) kirpiklerimizde bakterileri çok sever bunu unutmayın. diyelim ki siz farınızı veya maskaranızı kullandınız. Daha sonra arkadaşınıza verdiniz. Şu noktaya dikkat edelim..! Arkadaşınız epilepsi hastası ve siz bunu bilmiyorsunuz! Göz yaşıyla sarılık hastalığının bulaşabilceği yüksek ihtimaller arasında. Bunu biliyor muydunuz?? Ama şimdi öğrenmiş oldunuz:) 




Paylaşmamanız gereken bir diğer ürün ise; 
-kavanozun içerisinde olan her türlü makyaj malzemesi(yüz kremi,el kremi,baz,güneş kremi vs.) siz elinizi batırarak işlev görüyorsunuz. Karşıdaki kişi de elini sokarak ürünü alacak. Arkadaşınızın veya annenizin ellerindeki bakteri olanaklarını hesaplamak ister misiniz?? Iıımm... Bence düşünmeyin bile ben düşünemedim! 




Paylaşmamanız gerek bir diğer ürün ise;
-dudak ürünleri(ruj,nemlendirici,lip stick,parlatıcı vs.) rujunuzu karşınızdaki kişiyle paylaşırsanız kiii dudaklarda bakteriler için çok ideal bir ortamdır. Karşıdaki kişinin grip,uçuk,nezle vs hastalıklarını da kendimize bile bile lades diyerek transfer etmiş oluyoruz.. 
Maalesef !!! 






Paylaşmamanız gereken bir diğer materyal ise; 
- cımbız.. Arkadaşlar cımbızınızı asla ama asla kimseyle paylaşmayın! O kadar fazla hastalık kapabilirsiniz ki anlıyamazsınız nereden geldiğini.. Karşıdaki kişi sizin cımbızınızı kullanıp  kendisinde ufak bir kanamaya meydan açtığında bu cımbız size tekrar geri döndüğünde hangi hastalıklarla karşı karşıya kalabilirsiniz? Düşündünüz mü ? Ben söyliyim o zaman..hepatit hastalıkları olmak üzere bir çok tedavisi olmayan hastalıklara bile gider bu olay.. Kanla bulaşan hastalıkları lütfen ciddiye alın ve asla cımbızınızı paylaşmayın! "Ben kaşlarımı kuaförde aldırıyorum zaten.. " diyebilirsiniz;)) 






-veeee son olarak paylaşmamanız gerek bir diğer materyal ise yüzümüz de kullandığımız makyaj fırçalarımız. Karşıdaki kişinin cilt tipini veya o an analizini yapamayız bunu hepimiz biliyoruz:) diyelim ki böyle yine göz göre göre hata yaptınız ve verdiniz allık fırçanızı. Karşıdaki kişinin ölü derilerini yüzünüze almaya meraklı mısınız? Bakterileri pek umursamıyorum derseniz aknelerle boğuşabilirim derseniz siz bilirsiniz ama bence siz yine gelin beni dinleyin ve asla bunu yapmayın:)

Bunlar bizim-siZin sağlığınız için ÇOK önemli uyarılar arkadaşlar. Bir geriye dönüp bakarsanız belki de geçmişte yaptığınız bu hatalardan illaki bir hastalık söz konusu olmuştur.. siz, siz olun ve asla şahsi ürünlerinizi kimseyle paylaşmayın! 



--- İLETİŞİM: 
- youtube channel: mymakeupbag
- instagram: @swanjade
- twitter: @bayan_galaxy
- mail: yesim.erin91@gmail.com

Görüş, öneri veya herhangi bir ürünü tanıtmamı yorumlamamı isterseniz bir tıkla uzaklıktayım ;)
Öpüyorumm :** 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder