16 Ocak 2015 Cuma

Keşif üstüne keşif :))






Eeeyy visibly clear sen nerelerdeydin yahuuuu ! :))  dedim ! Evet bunu söyledim :)) arkadaşlar şunu öncelikle kabul etmemiz gerekiyor ki NEUTROGENA bu iş konusunda bana göre uzmanlaşmış bir marka.. Özellikle cildine benim gibi bakım yaptıran veya kaşını yüzünü aldıran kişiler için inanılmaz bir ürün! Makyajdan veya yüzünü aldırmanızdan kaynaklı alerjik bir reaksiyon gösteriyorsa bu ürün kesinlikle 1 numara benim için! İlk aldığım gün kullandım ve 3 gün sonra inanamadım!Vaad  ettiğini hakkıyla yerine getiriyor bu ürün ve sivilceden eser kalmıyor. Benim cildim fazla hassas ve maalesef her ürünü kullanamıyorum zaten özellikle yüz içinde çok ürün değiştirme taraftarı olan biri değilimdir.kararsız ve gönülsüz aldım açıkcası gözle görebileceğim etki olmaz diyodum ama yine beni utandıran ürünler arasında yerini almayı başardı. Tabi sadece biz bayanlarda değil erkeklerde rahatlıkla kullanabilir. Malum havalar soğuk yağmur çamur kar derken cildimizde dönem dönem sivilceler oluyor. İşte tam bu dönemleri rahatlıkla geçirebilmemi sağlayan ürün benim için harika oldu! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder