11 Ocak 2015 Pazar

Pazar Bakımı !

Bugün pazar ve bugün tatil diiiii kiiiiiiiii saatimiz an itibariyle 21.07 i  gösteriyor yani tatilimizin artık sonuna doğru yaklaşıyoruz :( bu yoğun çalışma tempomun arasında neler mi yapıyorum ?? Nasıl mı bakım yapıyorum ?? İşte buyrun ...  👉👉👉👉👉



Bugün Neutrogena'nın visibly clear wash/mask ı tanıtmak istiyorum.. Yine % 50 indirimden aldığım bu temizleme jeli ve maske benim cildimi çok rahatlattı. Ürünü sadece Maske olarak kullanmak isteyenler haftada 2 defa kullanabilirler ama temizleme jeli olarak kullanmak isteyenler hergün kullanabilirsiniz. Aynı zamanda bu ürün dediğine göre sivilce oluşumunuda indirgiyormuş. Benim T bölgem biraz karmaya dönük yağlı olduğu için e doğal olarak da sivilce oluyo. Peki işe yaradı mı sende? Derseniz evet bende yaradı:)) Şuaralar cildimi dinlendirdiğim için yani makyaj yapmadığım için bu ürünü maske olarak kullanıyorum ve dediğim gibi ben haftada 1 kez uyguluyorum. E o da bana yetiyor ;))  ürünü sürdükten sonra inanılmaz bi ferahlık geliyor cilde en çok bunu beğendim sanırım :)) %50 indirimden aldığım için ve fişi de kaybettiğim için maalesef fiyat konusunda yardımcı olamıycam sizlere :(( ama bu ürün benim beklentimi fazlasıyla karşıladı!  

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder