4 Ocak 2015 Pazar

NAİLART AŞKIM :))

Muhteşem bir pazar gününden daha merhabaaaa :)) tatil gibisi yok gerçekten de :) bugün sizlere nailart ile başlayan aşkımı anlatmak istiyorum. Takip ettiğim 1-2 yabancı blog da nailart ları gördüm ve dedim ki onlar yapabiliyorsa ben yapamam mıı :)!! Kullandıkları ojeleri temin etmeye başladım(türkiye şartları malum ne kadar temin edilirse o kadar edebildim)Görseldeki    tırnağımdaki gördüğünüz şekli kendim çizdim.elimde olan oje(flormar nailart serisinden yaldızlı olan) tüm flormar şubelerinden bulabileceğiniz bir nailart. Pekii diğer ojelerle bunu yapamaz mıyız ?? Diye bir soru sorduğunuzu  duyuyorum sanki :))diğer  ojelerle NAİLART arasındaki fark: normal ojelerin uçları kalın bunların ki ince.. Yani tamamen biz kullanıcılara özel tasarlanmış. Ama bunlar pahalı ben 1 ojeye 4-5 ₺ vermem diyorsanız da normal ojelerle bu çizgiyi yapmanın sırrını veriyorum dikkatlice dinleyin :))




Sırrı şu; ince çöp şiş veya kürdanı alıp ojeye batırıyorsunuz  ve dikkatlice ince çizgi çiziyorsunuz :)) işte bu kadar kolay :)) 
(Yapan arkadaşlar yorumla dönebilirler)diğer oje tasarımlarım için instagram hesabım: @swanjade 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder