31 Ocak 2015 Cumartesi

Lip balm(karışık)

Bugün de memnuniyetsizliğimden bahsedicem sizlere .. Yılbaşı indiriminden aldığım bi kaç lip balm oldu ah bir de memnun kalsaydım ne iyi olurdu !! 
Maybelline 'in lip balm'larını ve de bee beauty serisinin lip balm'ını eleştiricem birazcıııkkk :)) 
Maybelline lip balm'ların Görünüşünü çok sevip aldım ama iyi ki de  seriyi tamamlamamışım:)) lip balm ın kesinlikle hakkını vermiyor bana göre! Nemlendirmesi kötü renk vermesi iyi. Her 1.5 saatte bir yenileyebilirseniz kullanabilirsiniz. Renk verme konusunda gayet iyi.bitiremiyorum, bitmiyoooorrr :)!!! Eve geldiğim zAman veya yatmadan önce kullanıyorum sırf bitirebilmek için :)!  Yani ruj olarak da kullanılabilir ama kesinlikle  benden, nemlendirme konusunda sınıfta kaldı ! 
Fiyat:6₺


Sıra da bee beauty lip balm var :)) bunu gratisten almıştım. Çok şeker tatlı bir görünüşü ve kokusu var. Bana çok sert geldi beklentimi karşılamadı maalesef.. Erkek arkadaşımla dışarda vakit geçirdiğimizden gezdiğimizden dolayı onun arabasına koydum. Ola ki yanımda bir lip balm olmazsa bu da burda kalsın kullanırım dedim :))  nemlendirmesi de dediğim gibi çok sert bir bitişi var sevemedim bu da sınıfta kaldı :(( 
Beklemtimi fazla yüksek tuttum sanırım :) 
Fiyat:5₺





Veee derken aradığımı sonun da buldum ! 
Nivea bu işi kesinlikle biliyor:)  beklentimin de üstünde bir lip balm. Bu MED bir harika dostuuumm ! :)) akşam yatmadan önce sür sabah kalktığında sanki yeni sürmüşsün gibi bir his o kadar iyi yani nemlendirmesi! :)) 
Başarılı bir ürün .. Benden geçer not aldı ! ;))
Fiyat:4.90₺




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder