1 Şubat 2015 Pazar

LANCOME MUCİZESİ!

Nasıl anlatsam nereden başlasam bilemiyorum :))  değişik ürünler denemeyi çok seviyorum. Fazla ürün göz çıkartmaz hesabı alıyorum da alıyorum :)) özellikle cilt ürünlerinde seri yapmayı sanırım bu aralar takıntı haline getirmiş olabilirim :) tabi kii cildi ÇOK AŞIRI hassas olanlar benim gibi deli cesaretinde bulunup sürekli ürün değişimi yapıp veya sürekli yeni ürün denemesinler!  gelelim o zaman fasulye'nin faydalarına :)) bugün sizlerle biraz "LANCOME paris"markasından mahsetmek istiyorum.LOREAL in 4 büyük çatısı altındaki lüks ürünler bölümündeki  LANCOME paris in bir kaç ürününü aldım ve hala daha deneme aşamasındayım tam emin olmadan size de net bir bilgi vermek istemedim fakat daha bugün aldığım bir ürününden bahsetmek istiyorum.. 
LANCOME MOUSSE ECLAT-köpük temizleyici..
Ürünü bir tereddütle aldım çünkü köpük temizleyici bu güne kadar hiç kullanmadım ve bana ne kadar etkili olabileceğine dair hiç bir fikrim yoktu! 
Bugün aldım, akşam eve geldiğimde hemen cildimdeki makyajı LANCOME la temizlemeye karar verdikten sonra uygulama aşamasına geçtim.. Önce cildimi ılık suyla ıslattım hemen arkasından ürünü aldım ve 2 pompa sıktım elime daha sonra da cildime yedirmeye başladım:) 
Önce Dıştan içe sonra da içten dışa doğru dairesel hareketlerle uygulama yaptıktan sonra yine ılık suyla cildimi yıkadım.. 
Acaba makyaj kaldı mı cildimde ?? bir kontrol edeyim!!!!! dedim. makyaj temizleme suyundan çok az döküp pamuğa, cildimde gezdirmeye başladım vee sonuç: 
Makyajdan eser yok ! :)) elmacık kemiklerimde biraz kuruluk yaptı ama  onun dışında çok mükemmel! Çok beğendim aşırı beğendim 100puan la günü kapattım :)) güzelliklerle kalın kızçelerim :** 
Fiyat: 80₺ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder