4 Şubat 2015 Çarşamba

Folyo tırnak!

Gözlerime inanamıyorum ! Ne güzelsin ! 
Folyo etkimi buldum sonun da :)) hemde folyosuz ! 
Nasıl mı ? Buyrun o zaman:)) ..


Geçen gün yine bir kozmetik mağazasında gözümü açtım. Güya istediğim ojeyi arıyorum( evde 1 ayakkabı dolusu oje var ama sözde istediğim yok!) derken  bissürü bissürü oje reyonun da kaybolduumm:)) mor bir oje veya morun değişik tonlarını ararken CECİLE markasının ojelerine gözüm takıldı. Neyse efenim, dedim kii " aaa istediğime yakın bir mor oje! Hımmm neyse ben bunu bir deneyeyim o vakit!" Dedim ve aldım. Az önce sürdüm ve aman allahım ! Dedim sen folyosuz oje misin beee:))! 
Vayy anasını! Duruşu şahane gerçektende ! Birde ışık yansıdığı zaman.. Tam bir folyo görünümlü oje! 
CECİLE 111nolu ojesi. Almak isteyen olursa bilginize kızlar :)) öpüldünüz ! :*  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder