7 Şubat 2015 Cumartesi

Yvesrocher ! Güzellikleri :)

fransızların lüksü bu olsa gerek :) Ürünlerinin içeriğinin bitkisel olması cezbetti beni. Bildiğiniz gibi sürekli farklı hem cilt bakım ürünlerini hemde kozmetik ürünlerini denemeyi seviyorum ama denerken de ister istemez bir şüphe oluyo ama kendimi bu çılgınlıktan da alıkoyamıyorum ne yapayım :))? Neyse efendim 2 adet ürün aldım biri yüz yıkama  jeli diğeri ise yıpranmış saçlar için saç bakım kremi. Yüz yıkama jelini aldığım günden beri sabah akşam kullanıyorum çok memnun kaldım!  Ürünün içeriğinde cildi yumuşatır diye yazıyor. Evet katılıyorum!:) aynen öyle oluyor:))  diğeri de bahsettiğim gibi saç kremi. Saçlarımı boyattırdığım için daha bunun yazı var kışı da olacak diyerekten önlemimi alıyorum:)) yaz sezonunu açtığımızda malum tuzlu su mahfediceği için en iyi nasıl kurtarabilirim acaba ? Diyerekten şimdiden başladım bakıma:)) Yani ben saçlarımda bi artı tarafını göremedim ama kokusu bi harika. Yumuşatması da iyi. Başka markaların saç kremleri gibi durulandığı esnada "gacır-gucur" ses de çıkarmıyo öyle bi hissiyatta vermiyo. İyi yani iştehh:)) ama dediğim gibi ben bir artısını göremedim. Ürünlerinin kokularının kalıcılığı the body shop  gibi. Memnun kaldım benden geçti:)) 




Yüz yıkama jeli: 27.90₺
Saç kremi: 19.90₺ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder