8 Şubat 2015 Pazar

KONUMUZ MAKYAJ!

Bugün mis gibi tatilimiz vardı. Annemle beraber kordonun mis deniz havasında ve ona nazır şahane bir kahvaltı yaptık.  Bugün pazar olmasına rağmen gözlerimi o kadar çok yoran bilinçsiz makyaj yapan bayanlarla karşılaştım ki! Aman tanrımm!!!Makyajla ilgili biraz sohbet edelim diyorum! Yapılması ve yapılmaması gereken şeyleri belirtmek istedim..
Konumuz MAKYAJ İSE YAPILMASI GEREKENLER: 
-göz kremi kullanın. Bunun için 30 lu yaşları beklemek zorunda değilsiniz! bunda rica ediyorum artık hem fikir olalım!! Göz çevresi yüzümüzün en hassas yerlerinden biri ve onu korumanız gerektiğini öğrenin.. 
-alt kirpiklerinize su geçirmez maskara uygulayın, göz altına bulaşmasına engel olacaktır. 
-makyaj fırçalarınızı mutlaka temizleyin. Yılda 1 kez değil en azından çok yoğunsanız bile haftada 1 kez temizleyin! 
Bu cildinizde bakteri oluşumunu engelleyecek ve yüzünüzdeki akne oluşumunu indirgeyecek! 
-kaşlarınızı ön plana çıkarmaktan korkmayın(ama fazla da abartmayın) kaş farları,kaş kalemleri kullanın. Şekillendirin kaşlarınızı.

KONUMUZ MAKYAJ İSE YAPILMAMASI GEREKENLER:
-makyajla uyumayın! Buna çok ama çok önem gösterin! Cildimi yıkayamam yok efendim üşendim kalkamam demeyin kalkın yapın! Bunu yapamayacak noktada iseniz artık bildiğiniz gibi makyaj temizleme mendilleri var ondan alın barii!! 
-fondöteninizi uygulamak için mutlaka makyaj süngeri veya makyaj fırçasından yardım alın. O eski makyaj süngerlerini atınnn!!! Onların kendine hayrı yok size nasıl olsun:) 
-dudaklarınızı büyük göstermek için ruju dudak kenarlarınızdan bile bile taşırmaktan artık ne zaman vazgeçeceksiniz?? Bu çok kötü bir görüntüden ve "makyajla ilgim yok tamamen gelişi güzel sürüyorum bunları yüzüme!" Demenin başka şekli değil. Unutmayın..
Eğer çok dudaklarınızı ön plana çıkarmak istiyorsanız dudak kalemleri bunun için varlar! İşi onlara bırakın lütfen.. 
-allığı gözünüze yakın sürmeyin. Bu, burnunuzu büyük göstermekten başka hiç bir işe yaramıyor..  Burnunuzdan kulaklarınızın üstüne doğru bir çizgi olduğunu varsayın ve allığı o çizginin altında tutmaya çalışın!

Bunlara uymaya özen gösterin kızlar. Sonuçta hiç birimiz güzel olalım derken komik duruma düşmek istemeyiz değil mi? :)) 
Hepinize iyi tatiller :* 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder