26 Şubat 2015 Perşembe

Kış ayı favorim!

Lipbalm'lar asla çantamdan eksik olmaz:) bunlarla yaşayabilen hatta bunlarsız asla yaşayamayan biriyim:) kış ayında da yaz ayında da dudaklarım her zaman çatlar. Lipbalm'lar kesinlikle vazgeçilmez bir parçam! Bir çok lipbalm denedim ama aradığımı bulamadım ve hala da bitiremediğim bir çok ürün var elimde! Bunlarla ilgili ayrıca bir yazı yazıcam.. 
Gelelim bu güzelliklereee.. 
NIVEA yapmış bizde aldık:) yapısı,kokusu harika! Şeker gibi kokuyor yani yememek için çok zor tutuyorsunuz kendinizi:)) 
Koruması nasıl diye test ettim ve benden geçti! Gece yatmadan önce de sürüyorum sabah kalktığımda dudaklarım hala nemli ve çok yumuşak oluyor. Yani nem konusunda aklınızda bir şüphe olmasın bence harika! Benim gibi bu şekilde çatlama konusunda sıkıntısı olan arkadaşlar beyler veya bayanlar kesinlikle onayı verdim kullanabilirsiniz. Renk vermesi yok gönül rahatlığıyla bence erkeklerde kullanabilir.. Gratis ve watsons larda bulabilirsiniz. 

Fiyat:10₺ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder