30 Mart 2015 Pazartesi

DUDAK BAKIMI:)

Dudak bakımı ile ilgili Şu aralar çevremdeki tanıdıklarım ve arkadaşlarımın büyük problemine değinmek istiyorum ve bu yazımı onlar için yazıyorum:) sağlıklı pürüzsüz güzel hoş ve çekici dudaklara nasıl sahip olabiliriz? Bunun için ne yapmalıyız? Ne kullanmalıyız? bu konuyu daha önce çok araştırdım hatta baya baya arştırdım bir kaç kürü kendimde uyguladım ve artık sizlerle paylaşayım dedim veee  daha fazla sizleri de merakta bırakmadaaaaannn .. buyrun o zaman :)) 




-sigara içmek sağlığa zararlı olduğu gibi dış görünüşünüzü( yüzünüz ve özellikle dudaklarınızı) etkilediğini biliyorsunuzdur ama yine de hatırlatmak da fayda var diye düşünüyorum! Sigara içiyorsanız dudaklarınız mat, sağlıksız ve çok donuk koyu renkli olmasının asla önüne geçemezsiniz! Hemen sigarayı bırakın :)! 



-dudaklarınızın rengini çok koyu buluyorsanız her gün 1 defa pamuğa limon suyu dökün ve dudaklarınızı silin. Bu dudaklarınızın koyu rengini biraz daha hafifletecektir. 



-pembe sağlıklı bir dudağa sahip olmanın bir başka ip ucunuda veriyim o zaman sizler için :))  bir gece önceden kuru üzümü bir küçük kase'ye alın ve üzerine su ekleyin(çeşme suyu dökmeyiniz) üzümleri sabaha kadar kase'nin içinde bekletin suyu çekmesini sağlayın. Sabah kalktığınız da hiç birşey yemeden önce bu suda beklettiğiniz üzümleri yiyin. 



- bol bol meyve yiyin hem sağlığınız hemde cildinizin güzelliği için. 


- dudaklarınızı daha aydınlık görünmesini istiyorsanız badem yağı da sürebilirsiniz.


-rujunuzu sürdüğünüz de görüntüden memnun değilseniz çatlatlıklar ve pütürlüklerin yok olmasını istiyorsanız bunun için uygun bir zemin hazırlamak için de; fazla olmayacak şekilde çay tabağında zeytinyağı ve şeker ile bir hamurumsu karışım yapıp dudaklarınıza sürün ve peeling yapın. Daha sonra da dudaklarınızı diş fırçasıyla tahriş etmeden fırçalayınız. Bu dudağınızdaki pütürlüklerin ve de rujunuz için alt temelin oluşmasını sağlıyacaktır.

- bu arada dudaklarınıza mutlaka  lip balm sürmeyi ihmal etmeyin canlarım öpüyorum sizleriii :) :* 




İLETİŞİM: 
-mail: yesim.erin91@mail.com
-twitter: @bayan_galaxy
-instagram: @swanjade
-youtube:mymakeupbag 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder