31 Mart 2015 Salı

MAYBELLİNE/COLOSSAL KAJAL GÖZ KALEMİ

Bugün ki konuğumuz:) da da daaammmm--- MAYBELLİNE markası :) 

Kajal göz kalemi akmayan dağılmayan vs vs fazla reklamları döndü dedim ki yahu bu da neymiş ? Bi bakalım inceleyelim bloğumuzda yer verelim bakalım dedim.. Fazla da lafı uzatmadan e buyrun o zaman :)) 


Göz kalemini sevgililer gününde ROSSMAN indirim yaptığında aldım. % 50 indirime girmişti ve 6₺ falan almıştım( fişi kaybettim her zaman ki gibi :D )  jel eyeliner kullandığım günden beri açıkcası göz kalemi kullanmayı bıraktım diyebilirim artık bana cazip gelmiyo.  Diyelim ki çok acil evden çıkmam gerekiyo veya işe geç kaldım.. Hemen belirlediğim bir göz farı ve göz kalemini kesik şekilde  eyeliner niyetine sürüp çıkabiliyorum kiii  o kısıtlı zamanımda kurtarıcım olabiliyor. Bir de maskara. Tamam bitti gitti ! :) 

 Gelelim göz kalemi nasıl? Memnun muyum yoksa değil miyim acabaaa:)) hommm.. :) 
Göz kalemi güzel beğendim. Dedikleri kadar aman aman şahane bir kalem! Değil  klasik bildiğimiz bir göz kalemi benim için. Ama verdikleri vaadleri tutuyor gerçektende dağılmıyor akmıyor kullanışlı. En azından diğer markaların göz kalemlerine nazaran daha kullanışlı diyebilirim. Alınabilir mi ? Diye sorarsanız evet alınabilir kullanılabilir bir kalem.önümüzde anneler günü var ve tabiki de mutlak bir indirim olacaktır diye düşünüyorum. O zaman alırsanız daha karlı çıkarsınız:) 
Hatta siZe şöööyle bir güzellik daha yapayım:) akıllı telefon kullananlarınız varsa şayet app store veya play store dan E-broşür uygulamasını indirip ROSSMAN,GRATİS ve WATSONS lardaki indirimleri detaylı olarak fiyatlarıyla beraber görebilirsiniz:) göz kalemi Benden geçer not aldı :)  o zaman ne yapıyoruuuzzZ buradan MAYBELLİNE'ne çok teşekkür ediyoruz:) 
** DİP NOT: göz kalemi kullanırken,  alt kirpik diplerinize sürmekten uygulamaktan 
Kaçının.. Bu sizi olduğunuzdan daha olgun ve yaşlı gösterir.

Fiyat: 9.90₺
İndirimli Fiyat:6₺

--- İLETİŞİM: 
- youtube channel: mymakeupbag
- instagram: @swanjade
- twitter: @bayan_galaxy
- mail: yesim.erin91@gmail.com

Görüş, öneri veya yorumlamamı herhangi bir ürünü tanıtmamı yorumlamamı isterseniz bir tıkla uzaklıktayım ;)
Öpüyorumm :** 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder