27 Mart 2015 Cuma

YÜZ KONTURLEME NASIL YAPILIR?



yüz konturleme? Yüz konturleme?? Hımmm... Bence vakit kaybetmeden başlıyalım ! Dediğinizi duyar gibiyim:)) 
E hazırsanız buyrun o zaman :) 


   Son dönemlerde sıkça duyulmakta veyapılmakta  olan yüz konturlemeyi sizlerle paylaşmak istedim. Bu konu da mailler alıyorum.. Ben,  Bu tekniği yüzümde istenmeyen yerlere özellikle gözüme batan hatlarıma uyguluyorum. Gerçekten de eğer tam anlamıyla yapabilirseniz ufak ip uçlarına dikkat ederseniz KİM KARDASHİAN dan hiç bir farkınız olmaz:) zaten yüz konturleme deyince tabiki de akla ilk gelen isim de bu oluyor:) 
Neyse efenim konuyu uzatmadan hemen başlıyorum.. ( başlıyorum dedim ama bir türlü başlıyamadım:D ) 



İlk olarak alın dan başlayalım..  saç diplerine yakın kısımlara(sol-sağ) cilt renginizden 1 veya 2 üst ton kapatıcı veya bronzer sürünüz.  


-burnunuzu daha küçük göstermek içinse; Kaşlarınızın tam ortasından burnunuzun bitim kısmına kadar aydınlatıcı veya kapatıcı uygulayınız.burnunuzun yan kısımlarına da bronzer uygulayınız.



- gülüşüm önemli. İlk izlenim için ;) sizin içinde önemliyse o zaman yapmanız gereken tek şey; daha belirgin hatlar. Bunun için de Elmacık kemiklerinizin alt kısmına bronzer, üst kısmına ise (göz altı dahil) aydınlatıcı uygulayınız.


- suratım kocaman! Çok büyük! Diyorsanız eğer:) çene kemiğinize baştan sona kadar bronzer ile bir çizgi çekip yüz hattınızı ister ince isterseniz de daha küçük gösterebilirsiniz :)  vee artık uyguladığınız yerleri bir fondöten fırçası ve makyaj süngeri ile dağıtabilirsiniz canlarım :)) kolay gelsin ;) :** 

!!!PÜF NOKTA!!!-en başta da söylediğim gibi cildinizden mutlaka ama mutlakaa 1 veya 2 ton üst bir bronzer veya kapatıcı fondöten kullabilirsiniz. Aksi takdir de sakın 2 nin üstünde bir koyu bronzer veya kapatıcı fondöten uygulamayınIz. Bunu dağıtmak hem zordur hemde kimse bir yüzünüze birde elleriniz kollarınız veya boynunuza bakıp gülme krizine girmek istemez :)  normal şekilde uygularken boyun kısmına da dağıtmayı unutmayın kii renk farklılığı olmasın. 

benim yaptığım uygulamayı merak ediyorsanız buyrun o zaman :)) 



İLETİŞİM---
 Mail: yesim.erin91@gmail.com
İnstagram: @swanjade
Youtube:mymakeupbag swanjade
Twitter: @bayan_galaxy
 (Soru,görüş ve öneriler için bana ulaşabilirsiniz) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder