14 Temmuz 2015 Salı

COLOR ME LIP CARE

Güüünaydın bebiklerim :) günaydın dediğime bakmayın ayılamadım henüz :/ ah bu sıcaklar yok muu:((  bol bol su tüketmeyi unutmayın! Malum havadan dolayı..
Neyse efenim konuyu uzatmadan başlıyayım:)  geçen gün BİM' e girdim bi kaç şey almak için, arada kozmetik ürünlerine kişisel bakım ürünlerine gözüm takılıp kalıyor. Aaaa!
Birde baktım ki lipbalm gelmiş. 
Bu markayı hiç duymadım görmedim de. MAYBELLİNE' den sonra lipbalm almaya kısa bi ara tövbe edince o an niyetimi bozdum:D ! 
Fiyatı da uygundu ne kadar kötü olabilir ki MAYBELLİNE' den daha kötü çıkamaz diye düşündüm ve aldım. Eve geldim paketi açtım. Açar açmaz kullandım ve amann tanrım didim:D 
Bitişini çok ama çok sevdim kremsi yapısı sizi saatlerce götürüyo olması da cabası! BİM' in bu kadar iyi bir ürün yapacağı aklıma gelmezdi.
Şu aralar çok sevdiğim için çantamda sürekli bunu kullanıyorum. 1 lipbalm' a 9-10 ₺ para vermek istemiyoruz diyorsanız BİM' de satılan bu ürünü kesinlikle kullanmanızı tavsiye ederim. 
Fiyat:1.95₺ 

---İLETİŞİM:
-youtube channel: mymakeupbag
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-mail: yesim.erin91@gmail.com

-----------------------------------------------
Good morning, good morning :) My Bebida I did not look at bears no : / oh no this hot mui ( (remember to consume plenty of water ! You know because the air ..
Anyway, I headed to the extension efenim subject :)BIM day ' to be entered to get my few things together are stuck to my eye cosmetics personal care products . Aaaa ! One that looked lipbalm come .
I have not seen this brand I never heard at all. MAYBELLINE ' Repent after the break to take a short bi lipbalm think I broke my intention at that moment : D!
The price was appropriate , how much can be bad MAYBELLINE ' den can not go worse than I thought, and I got it.Oh my God , I used Open is not hungry and didi : D
Completion of the very, very creamy texture that you liked to mention götürüyo hours ! BIM 's never thought it would make a good product.
I use it constantly in my bag because I love Right now .1 lipbalm 's a 9-10 ₺ you say we do not want to give money BIM ' also sold I would definitely recommend that you use this product.
Price: 1.95₺
--- CONTACT:
- youtube channel: mymakeupbag
- instagram: @swanjade
- twitter: @bayan_galaxy
- mail: yesim.erin91@gmail.com


1 yorum:

  1. Bu üründen bendede var rengi güzel fakat tek sorunu çabuk erimeleri ama 1,2 saat dudakta kalabiliyor

    YanıtlaSil