22 Temmuz 2015 Çarşamba

YAZIN FAVORİLERİ

Hekese günaydın :)) bugün bir değişiklik yapayım da sabahın köründe yazımı yayınlayayım dedim :)  sıcaklardan mıdır nedir anlamadım şu aralar uyuyamıyorum :( neyse lafı fazla uzatmadan gelişmeye gelelim :) !
  Kış ayında BB  ve CC kremleri keşfettiğimden beri fondoten kullanmayı bıraktım. hem cildimin sağlığı için hemde kalıp gibi bir görüntü yaratmamak için.. Dışarı çıkarsam özellikle yaz aylarında, CC BB kremleri tercih ediyorum ya da hiç birşey kullanmıyorum makyaj yapmıyorum.  Genellikle az ve öz ürünleri tercih ediyorum. 
Bayram indiriminden yararlanarak
 RİVAL D LOOP markasının ışıltılı bazını aldım. Baz olarak değil de likit highlighter olarak kullanılabilir. Ciltte benim gibi ışıltı çılgınlarına kesinlikle önerebileceğim bir ürün !  Yaz aylarında MAYBELLİNE COLOR TATTO olmazsa olmazımız :) ve yine RİVAL D LOOP markasının highlighter bronz'u. Bu üründe favorim oldu gitti bilee:))  bu aralar sıklıkla kullandığım elimden düşürmediğim ürünler bunlar.  Mus mutlu günlerimiz olsun kocamaan öpüldünüz :) :*

---İLETİŞİM:
-youtube channel: mymakeupbag
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-mail: yesim.erin91@gmail.com


-----------------------------------------------
 Morning :)) I thought I'd publish my writing in the middle of an artificial change in the morning :) Is it hot today can not sleep , I understand what is currently on the development :( Anyway , without further ado let's get the word :)!
Winter months since I discovered when I stopped using BB and CC under eye creams . mold in order not to create an image as well as for the health of my skin .. If I go out, especially in the summer I prefer BB or CC cream or something I do not use any makeup.

I took advantage of the discount glittering feast of some rival brands LOOP DR . As the base is not used as a highlight . I can certainly recommend a product on the skin sparkle like me crazy ! MAYBELLINE COLL TATTO least we would not be in the summer :)and again bronze highlighter brand of Rival D LOOP . This product was my favorite even went :)) I drop my hand I use these products often these days . You kissed our big day you will be happy :): *

--- CONTACT:
- youtube channel: mymakeupbag
- instagram: @swanjade
- twitter: @bayan_galaxy
- mail: yesim.erin91@gmail.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder