7 Temmuz 2015 Salı

WATSONS TEMMUZ KAMPANYASI

Merhabalar :)  arayı açıyorum farkındayım ama iş güç malum. Ama söz artık fazla açmayacağım arayı :) hatun kişisi sözü :))  neyse efenim.. yaklaşık 3 hafta önce watsons dan dul jeli aldık. Temmuz kampanyası varmış 1 alana 1 bedava. Daha önce denemediğim bir markayı aldım "ENLİVEN".ingiltere markası olan bu duş jelime gerçekten de bayıldım! Benimkisi sardunya & dağ bineri yağı aromalı. 
Falım sakızlarını bilmeyen yoktur sanırım. keskin odunsu bir kokusu vardır ya işte öyle güzel hoş kokuyor. Duş jelini aldığınızda Yanında ise LOREAL' in SKİN PERFECTİON eşantiyon ürünlerini veriyorlar. Henüz kullanmadım onları çekiliş için saklıyorum :) duş jelini beğendim çok hoşuma gitti. Almak isteyenlere tavsiye ederim. 
Fiyat: 7,90₺ 

---İLETİŞİM:
-youtube channel: mymakeupbag
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-mail: yesim.erin91@gmail.com








Hello :) I know I'm opening the labor force looking for, but you know. But now more open talking babe :) I will call the person in that :)) anyway .. we receive watsons efenim about 3 weeks ago from a widow gel . 1 free area had 1 July campaign. I try before I bought a brand " enliven" the shower jellies .ingilter to which brand really love it! Mine & mountain riding geranium oil flavored .
I think it is not known Falun gum . There is a sharp woody scent or it smells pretty nice job . Besides if you take your shower gel L`oreal 's SKI Perfection gave their giveaway items . I'm saving them for use yet :) I liked the shower gel raffle went very much. I highly recommend for those who want to take .
Price: 7,90₺

--- CONTACT:
- youtube channel: mymakeupbag
- instagram: @swanjade
- twitter: @bayan_galaxy
- mail: yesim.erin91@gmail.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder