8 Temmuz 2016 Cuma

3 LİRAYA FAR PALETİ

Haftanın son gününden herkese merhaba!  Yarın tatil şimdi bi yatarız oohhhh miss diyenleriniz var içinizde evet bence de yatın bu sıcakta başka ne yapabilirsiniz ki zaten dimi :)   Neyse konumuza dönelimm şu aldığım şahane paletten sizlere bahsedeyim diyorum..  İzmir'de oturanlar Karşıyaka GRATİS mağazasını biliyorlardır. Bu mağazanın üst kısmı OUTLET. Yani aşağıda satışta olan defolu kırık dökük ürünleri paketleyip yarı fiyatına veya daha da aşağı fiyata satıyorlar. Geçenlerde gratis'e uğradım üst kata bakayım neler var neler yok dedim yani aklınıza gelebilecek herşey var zaten. 
Bu aldığım far paletini gördüm ne zamandan beri böyle yaz aylarında kullanmak için metalik far arayışı içerisindeydim kii aradığımı buldum. Benim aldığım palet 3₺ di içerisinde koyu kahve olan far'ı kırıktı eve gelip presledim bi güzel vee miss gibi oldu. 

Hala bulabilir misiniz bilemiyorum ama bakmanızda yarar var diye düşünüyorum hele ki benim gibi presleme işinden anlıyorsanız haftada 1 defa uğrak mekanınız olacaktır:) 
Sevgiler ..     :* 



-İLETİŞİM:
-youtube channel: my makeup
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-marka iş birlikleri için:swanoffic@outlook.com
-snapchat: swan_jade

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder