15 Temmuz 2016 Cuma

HİNT YAĞI VE MUCİZELERİ!

Mevsim geçişlerinden hoşlanmayan kaç kişiyiz parmakk?? İlla ki hepimiz :)). Saç-kirpik dökülmesi vb problemlerle karşılaşan peki ya savaşann?!  Hepimiz bi spartacus edasıyla bunlarla savaşıyoruz dimi :)  o zaman size saç, kirpik ve kaş dökülmelerine 1'e 1 çözüm söyliyeyim mi ? Yaklaşın ..! 

 Bundan yaklaşık 6 ay önce ipek kirpik maceramı yine burdan post ile duyurmuştum. Kirpiklerimin maalesef deli gibi dökülüp koptuğunu kirpiksiz kaldığımı kirpiklerimin de çıkması için "HİNT YAĞI" nı kullandığımı  2 haftaya kadar da küçük kirpiklerimin çıktığını söylemiştim. Saçlarım inanılmaz dökülüyordu bende hint yağı kirpiklerim de işe yaradıysa saçlarımda da aynı etkiyi verebilir bana diyerek kopan saçlarımı geri getirme çabasıyla kullandım (yaklaşık1 ay kadar ve halen devam ediyorum.) saçlarımda bir hacim bi yumuşaklık var ki anlatılmaz görmeniz gerekir:) ben 1 geceden damlalıkla hint yağını alıp saç derime uygulayıp 24 saat bekletip öyle yıkıyorum saçlarımı ve sonuçtan gerçekten de çok memnunum!!! Kaşlarımda da dökülme yaşıyodum aynı şeyi kaşlarıma da uyguladım gece yatmadan önce sürüp,  sabah uyandığımda cildimi yağdan bir güzel arındırıyorum.. Kaşlarımın kirpiklerim ve saçlarımın şu anki halinden inanılmaz mutlu ve memnunum.
 Amaaan tanrımmm.. Neee kadar da mes-udum!!  :))))))))
 Sevgiler :** 

Dipnot: hint yağını aktarlardan temin ediniz mağazalardan değil!


-İLETİŞİM:
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-marka iş birlikleri için:swanoffic@outlook.com
-snapchat: swan_jade



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder