11 Temmuz 2016 Pazartesi

DEOTAK deodorantCream

 Tatil dönüşünden herkese merhabaaa!  Uzun dinlenmeden sonra eminim ki herkes bi pazartesi sendromu yaşıyordur:) o zaman sendromunuzu biraz kenarı bırakıp yazımı okumaya ne dersiniz? 


Malum yaz ayındayız ve aşırı sıcaklardan dolayı terleme söz konusu. Sizde benim gibi Roll-on kullanmadan yapamayanlardansanız önce gelin bi sarılalım:) piyasadaki çoğu roll-on'ları denedim. Ürünlerime bir yenisini daha ekleyeyim dedim ve bundan bi 3 hafta önce DEOTAK'ın deodorant Cream'ini aldım. 
Adı üzerinde krem yapılı. Uygulanışı koltuk altlarınızı kurulayıp ürünü temiz ve kuru cilde uygulamak. Vaad ettikleri ise sudan etkilenmiyor  7 gün kalıyor fazla terlemeyi kontrol ediyor diye belirtilmiş. Kullandığım kadarıyla vaad ettiklerini yerine getiriyor mu ? Derseniz... Eğer ki evdeysem 2 günde 1 duş alıyorum (klima sağolsun) ürünü sadece 2 gün tutabildim herhangi bir koku sezmedim yani doğru.( zaten 7 gün yıkanmama gibi bi durum söz konusu dahi olamaz sanırım:)) ) 
Ürünü uyguladım Duşa girdim çıktım duştan sonra ürün sanki hala varmış gibi kokuyordu. Yani sudan etkilenmeyen formülü kısmı doğru. (Tabi deli gibi keselenirseniz bu vaad kısmını unutun:) ) 
Fazla terlemeyi kontrol eder diyor bu vaad'ini maalesef yerine getirmiyor! Kii en azından bende öyle bişey olmadı hele ki yaz ayında bundan hiiç bahsetmeyelim bile :)  ürün güzel mi beğendin mi sorusunu sorarsanız son olarak diğer roll-on'lara nazaran beğendim, evet. Diğerleri sıvı olduğu için koltuk altında bi yapışkanlık veya ıslaklık söz konusu oluyor ama tabi ki bu üründe öyle birşeyle karşılaşmanız söz konusu değil kokusu da gayet güzel soft. Benden 10 üzerinden 8 alır diyorum. Bakmanızı denemenizi tavsiye ederim :* 
Sevgiler:* 
Fiyat:15₺ 




-İLETİŞİM:
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-marka iş birlikleri için:swanoffic@outlook.com
-snapchat: swan_jade

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder