6 Temmuz 2016 Çarşamba

EVDE DİŞ BEYAZLATMA NASIL YAPILIR?

Herkese iyi bayramlar efendimmm. Keyifler iyidir umarım. Şekerler toplanıyooor, tatlılar geliyoor gidiyoor, meşrubatlar içiliyor Oohh misss.  
Peki o dişler varya dişler hiç düşünmüyor  musunuz o kadar tatlı yiyoruz kola vs içiyoruz o sarılıklar renk değişimleri ne olacak ??  Dişleri konusunda benim gibi yakınanlar "ah onca şey yaptım ama artık doktora gitmeden evde beyazlatmak istiyorum para vermeye takatim kalmadı!" diyenler.. Ta ta taaammm!!!  İşte geldim burdayım ben bu işte ustayım deyip hemen size görseldeki halimin tarifini vereyim diyorum ne dersiniz??  O zaman buyrun ;)  
 
Küçük bir kaseye veya tabağa(yemek tabağı tercihen veya plastik de olabilir) 1 yemek kaşığı soda(cep sodası) 1 yemek kaşığı limon suyu(hazır limon suları da olur ben öyle yaptım evde limon olmadığı için) tabağın içerisine dökün köpürmesi bittikten sonra karıştırın. karışımı diş fırçanıza alın ve 2 dk boyunca dişlerinizi fırçalayın. Ben hafta da 1 defa yaptım şuan için fazla fazla beyazladığından dolayı bana yetiyor, bıraktım. Ağız içerisinde herhangi bir yanma yapmıyor(bünyeden bünyeye farklı reaksiyon verebilir) ama AMAN DİKKAT YUTMAYINIZ!! sizde muuhteşeeemm inci gibi beyaz dişlere evde artık daha kolay ulaşabileceksiniz;) sevgiler ... 

-İLETİŞİM:
-youtube channel: my makeup
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-marka iş birlikleri için:swanoffic@outlook.com
-snapchat: swan_jade

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder