26 Temmuz 2016 Salı

MUADİL AYAK BAKIM KREMİ(BY WATSONS)

Yaz aylarında çoğumuz sandalet çoğumuz terlik giyip çıkıyoruz. 

 
Ayaklarımız Havanın sıcaklığına,rüzgarına isine pisine maruz kalıyor çatlıyor kuruyor nemsiz kalıyor!  Peki ayaklarınıza gereken bakımı gereken özeni gösteriyor musunuz???? Piyasadaki bir çok  markanın "ayak bakım ürünleri" ni denedim kulladım. En beğendiğim ise neutrogena ayak kremi oldu malum fiyatı indirimsiz biraz da olsa yüksek olduğu için muadil bir ürün arayışı içerisindeydim ve ta ta ta taaammmmm! Tabi ki buldum ! :) benden kaçar mı ? Hıı?? 
Watsons ayak bakım kremi

Watsons dan yaklaşık 2 ay önce alışveriş yaptım. Alışverişim 10₺ ve üzeri olduğu için kasada da indirimli bazı ürünleri alabiliyorsunuz. Bende tercihimi watsons'ın kendi markası ayak bakım kreminden yana kullandım. Kremi bir test edeyim acaba muadil olur mu umuduyla denedim.. 
Krem çok yoğun ve yağlı yapılı yani bir neutrogena kadar değil.mentollü bir hissi var  ve sürdüğünüzde anında emiliyor.  Mentollü hissi olduğu için ayağınızı yakmıyor ama hani naneli şekeri ağzınıza attığınızda bi ferahlama hissi olur ya çok çok yüksek olmasada ayaklarınız da o hissi veriyor. 
Ben ürünü çok sevdim ve benim için kesinlikle muadil olur diyorum! Ben gece yatarken kremi topuklarıma ve fazlasını da ayaklarımın alt kısmına komple sürüyorum daha sonra çorabımı giyiip mışıl mışıl uyuyorum😴 sabah uyandığımda ise mis yumuşacık ayaklarla uyanıyorum.. Denemenizi tavsiye ederim:)
Sevgiler :* 


-İLETİŞİM:
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-marka iş birlikleri için:swanoffic@outlook.com
-snapchat: swan_jade

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder