25 Temmuz 2016 Pazartesi

5 DAKİKADA MANİKÜR NASIL YAPILIR?

Bugün bakım günü ilan ediyoruumm yuppiiiiiii!!!!!!!!  Pekii, önce manikürden başlayalım diyorum ne dersiniz ? ;)  et kesmek istemeyenler  5 dakikada işim bitsin uzuun uzuun uğraşamam ben! Diyenler ..  ama tırnaklarım da sanki "manikürlü canım yaaa öpmiyim!" Gibi gözükmesini isteyenler buyrun detaylara ;)

Öncelikle gerekli malzemelerin görseli yukarıda da gördüğünüz gibi şimdi de bir sayalım bakalım.. Gerekli malzemeler ( yemek tarifi gibi mi oldu sanki nee:D ) 

1ad. Tırnak makası veya tırnak pensi
1ad. Törpü
1ad.kiron(tahta)
1ad.buffer
1ad. Kütikül jeli
1ad. Tırnak bakım kremi
1ad. Tırnak sertleştirici veya kalsiyum jel

İlk olarak tırnaklarınız çok uzunsa tırnaklarınızı kesin daha sonra istediğiniz  şekili törpü ile  verin. 
Kütikül jelini (vazelin veya yüksek nem veren yağlı bir krem de kullanabilirsiniz.)tırnak etlerinize sürüp kiron'la(gratis,rossman,watsons,hobi vs mağazalarda tırnak eti iktirme aparatı istiyorum derseniz yetkili çalışanlar yardımcı olacaktır.) fazla tahriş etmeden iç kısıma doğru iktirin. İşlemi bütün tırnaklarınıza yaptıktan sonra fazla jel veya yağdan arındırın. buffer ile tırnak üstünü törpüleyin( fazla tahriş etmeden dikkatli kullanınız.) oje için düz ve kusursuz bir zemin elde etmek isteriz dimi?  Tırnak bakım kremi veya normal bir el kremini tırnak etlerinize sürün masaj yaparak fazla ürünü yedirin. En son daaa kiii artık mutlu sona yaklaştık:)))) tırnak sertleştiricinizi veya kalsiyum jelinizi sürüp işleminizi bitirebilirsiniz. 
Benim biri sol biri sağ elimi yani biri manikürlü biri manikürsüz ellerimi sizler için çektim. Toplamda 5 dakika gibi kısa bir sürede yaptım ve bittiii!
 Sizde  Sonrasında isterseniz ojenizi sürün isterseniz de bırakın tırnaklarınız hava alsın tercih sizin:* 
Sevgiler :* :) 


-İLETİŞİM:
-instagram: @ swanjade
-twitter: @bayan_galaxy
-marka iş birlikleri için:swanoffic@outlook.com
-snapchat: swan_jade

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder